Meillä otti Mieshenkilö ihan uuden tehtävän itselleen. Hän järjesti  kaikki luukut numerojärjestykseen vierasfutonin päälle.  Nyt kuulema tiedän paremmin, minkä paketin olen aukaissut ja minkä sitten avaan, kun tuo eilen erheellisesti avattu luukku olikin 16 eikä 13 niin kuin ensin "tiesin". Sitten hän tästä lähtien kertoo minulle aamuisin, mikä päivä on.Sitten hän todistaa päivämäärän minulle sanomalehdestä . Sitten hän noukkii minulle Marian pakettien joukosta oikealla numerolla varustetun paketin. Sitten minä vasta avaan. Hän on arvattavasti tästä kunniasta todella imponeerattu, vasitenkin kun tietää, että minä aamuheräilen melko aikaisin ja haluan avata luukun heti. Myös viikonloppuisin ;D

Tänään korkea-arvoinen luukuntarkistaja ojensi minulle paketin nro 12.

Mahdottoman hieno ja kekseliäs hylly/taso ja kolme täysin luettavaa kirjaa. Mistähän puusta tämä hieno työ on? Vaatii melkoista minisilmää ja taitoa tehdä tömmöinen ihanuus!.Tuo taso on likipitäen sellainen kuin Opiskelijanuorukainen on ajatellut itselleen hankkia...